Alsaccie

Är ett sto f.2004. Världens snällaste och tryggaste häst, jag köpte henne ihop med Lisa för 2,5 år sedan. Då hade hon gått på lösdrift och verkat lite som avelssto. Jag har ridit in henne själv och sedan utbildat henne tillsammans med Lisa som har haft henne sen jag flyttade till Flyinge. Hon är just nu med den andra Lisa, men kommer att stå på gården hela sommaren när jag är hemma. Hon har tävlat LB - dressyr och hoppat 1 m. En väldigt bra allroundhäst som har lärt mig massor. Väldigt mjuk, lättriden och lydig.
Hösten 2012.
 


Kommentarer
Lisa Sandersson

vår fina totto

2013-04-13 @ 14:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

storavraequestrianservice.blogg.se

Om hästarna i vår verksamhet. Unghästar, tävlingshästar, hästar vi har tagit emot för utbildning och träning, hästar till salu, lite avel och träningar.

RSS 2.0